INTELLIGENT BRUTE FORCE!
Van 100k naar 2M
Je weet dat er een markt is voor je product. Nu is het zaak om jouw marktaandeel te vergroten. De manier om dat te doen is intelligent brute force. Overal aanwezig zijn, de markt domineren, zowel in Google als Social Media en maximaliseren met Display.
Doe dit intelligent. Zorg ervoor dat iedere geïnvesteerde 1 EUR -> 4 EUR aan bruto marge oplevert. Daarmee kan je het marketing budget met gecalculeerd risico enorm opschalen. Belangrijk hierbij is dat je dagelijks de data monitort en goede metrics hebt waarop je kan vertrouwen.
Wil je weten hoe je opschaalt en het risico calculeert? Neem contact met ons op, we leren het je graag!
Relevante Cases voor Scale-ups
VCANederland
VCANederland hebben we zelf opgericht als start-up en verkocht aan Kiwa N.V. na 4 jaar.
Kortingisleuk.nl
Kortingisleuk.nl is gestart als idee in Hotel New York in Rotterdam en na 5 jaar verkocht aan Sanoma N.V.
Newhealth Collective
Het succes van het online platform resulteerde in een joint venture met Parnassia Groep B.V.
Leer van ons!
Leer van onze successen (en mislukkingen, die zijn er ook :-) en maak jouw droomconcept waar!
Wij delen onze kennis graag!
E-commerce voor scale-ups
Doelen stellen
Als scale-up is het doel duidelijk: opschalen. Belangrijk is nu om de volledige funnel in kaart te brengen en per campagnes en customer journey metrics te definiëren.
Je motiveert iedereen in de organisatie om een realtime dashboard te hebben en te vieren als je het (sub)doel hebt gehaald.
Data
Data is key! Meet tot op het detail iedere stap in de funnel en customer journey en vergelijk dit met de vooraf gestelde metrics. Daar waar het het meeste afwijkt start je als eerste.
De funnel die goed werkt schaal je maximaal op. Uiteraard monitor je deze dagelijks om verrassingen te voorkomen.
Investeringen
In de scale-up fase rekenen we met het model dat iedere geïnvesteerde 1 EUR minimaal 4 EUR aan bruto marge moet opleveren.
Op basis van onze succescalculator kunnen we goed inschatten of jouw concept schaalbaar is en wat er voor nodig is om het gestelde doel te bereiken.