CONVERT.
Conversie betekent van een bezoeker een prospect of klant maken. Een goede indruk (webdesign) maken is essentieel, waarna er per doelgroep logische paden gecreëerd die alle informatie aan de bezoeker presenteert. Dit leidt tot conversie.
Andere belangrijke elementen van conversie zijn kennis van de wensen van de doelgroepen, het creëren van call-2-actions om paden duidelijk aan te geven en het schrijven van action driven teksten.
01
CONVERT.
Hoe zorg je ervoor dat je een goede conversie bereikt met je website? De Conversie Workshop met onze internetspecialisten geven hier antwoord op. We helpen je graag!
02
UX.
User Experience. Waar wordt je bezoeker blij van? We zetten die blijheid om in een conversie.
03
JOURNEY.
Customer Journey. Logische paden creëren door de website (zodat alle informatie die nodig is om iemand te overtuigen in stapjes wordt aangedragen).
04
DESIGN.
Webdesign gaat over het creëren van de juiste eerste indruk, creëren van eagerness en het vasthouden van deze indruk zodat er een actie ontstaat.
05
COPY.
Bezoekers met teksten raken, informeren en overtuigen. De juiste tekst maakt echt het verschil.
06
CRO.
Leer hoe wij de conversieratio van jouw website verhogen en meer waardevolle acties van je bezoekers stimuleren.